Tuossakin tulee heti ongelma, kun pitää valita moottori, joka on siis 3FZ, mutta samalla mennään pre-FL osiin. Ilmeisesti siis juuri tuon moottorin vaihto vasta jokin aika FL:n jälkeen aiheuttaa ongelmia tarvikeosissa ja saa olla todella tarkkana, että saa oikeat osat.
Juttelin äsken tutun autonkorjaajan kanssa. Ei ollut halukas ryhtymään ko. kytkinremppaan, kun oli kokemus kalliiksi tulleesta, jossa tuli juuri samanlaiseen vääriä osia, joka aiheutti runsaasti ylimääräisiä tunteja.
No tuolla Sachsin kytkinpaketti on kalliimpi kuin Mister-Autossa. Toisaalta Valeo ja LUK olisivat halvempia (mutta kalliimpia kuin Sachs). Lisäksi on uusia reilusti alle satasen merkkejä, mutta niistä ei näytä löytyvän tuota alkuperäisen 2052K1-numeroa.
Stefat tuolla on todella halpoja! Vetarin stefat Reinz 2,80 ja toinen pää Sasic 4,08. Kampiakseli Febi Bilstein 8,04. Sitä holkkia numerolla 210553 ei löydy tuolta eikä Mister-Autosta. Eikä oikein mistään muualtakaan, paitsi alkuperäisenä. Vanhempi ML5T-vaihteiston osa 210528 löytyy. Kuvissa kovin saman näköinen, mutta ehkä ei sovi.