Hatara muistikuva, että 4v ois jäähdytysnesteen vaihtoväli, mutta ihan varmaksi en sano. Omaan autoon tehty kennon vaihto 3v sitten merkkiliikeessä, samalla jäähdytysjärjestelmä pesty ja nesteet vaihdettu. Syksyllä alkoi taas oireilemaan puhaltamalla vänkärille haaleampaa, joten ei taida oikeen tuo nesteen vaihtokaan olla ratkaisu. Onneksi kenno on halpa ja helppo vaihtaa, joten tuota ei kannata paljoa pelätä.
Olisi kiva tietää, kuinka paljon pyyhkijän moottoreita näihin on todellisuudessa vaihdettu, kun se näytetään jo tyyppiviaksi miellettävän. Itsellä ei tule mieleen kuin 2 tapausta mihin meillä moottorit on uusittu, vaikka näitä paljon käykin huollossa. Itse siis työskentelen merkkihuollossa, mutta eri merkin parissa. Omassa autossa myös tietääkseni alkuperäiset 330tkm tietä nähneet moottorit paikallaan.
Helmojen ja kaarien maaliviat nyt kuuluu asiaan missä vain 200tkm ajetussa autossa. Jos tällaiset painaa mieltä, niin siinä tapauksessa järkevintä katsella uutta autoa.
Penkinlämmitimistä yleensä on rikki penkin alla olevat liittimet ja mahdollisesti tämän seurauksena lämmenneet ohjainboksit. Kohtuullisen helppo korjata ja edullinen verrattuna vastusten vaihtoon, mitä näihin ei yleensä tarvi tehdä.