Kyllä se tonni menee vieläkin aika varmasti. Siinä vaiheessa kun purkaa jakolaatikon irti, niin on helppo uusia kaikkea muutakin kulunutta osaa. Pelkkään jakolaatikon ja vaihteiston akseleitten kunnostukseen riittänee muutama satanen vähemmän rahaa.
Takajousituksen kuluvat osat on oikeastaan aika edullisia, jos tietää mitä ostaa ja mistä. Esimerkiksi tukivarren laakeroi uudelleen alle 60€, tuonne käy ihan tavalliset kartiorullalaakerit laakeriliikkeestä hankittuna. Rikkoutunut laakeri ei myöskään tuhoa akselia kuten etuvetoisissa. Jousipallokaan tainnut maksaa kuin sen 60-70€, iskunvaimenninsylinterin (huollettava osa) kaikki tiivisteet taitaa olla luokkaa 50€. Jousituksen osia löytyy sitikoista.
Kannattaa muistaa, että kyseessä on jo ~25 vuotias auto, joka ei uutenakaan ole ollut yleinen. Perus kuluvia osia löytyy kyllä lähimmistä varaosaliikkeistä, mutta osassa nelivetomallin omista osista saatavuus on jo olematonta.