Moro
Autoni toimii samoin, eli lämmitintä ei saa käsikäytölläkään päälle välittömästi auton käynnistyksen jälkeen, vaikka lämpömittarin mukaan nesteiden lämpötila ei ole noussut laisinkaan. Kuten aiemmin kirjoitin mittausten mukaan lämmitin toimii => vika on todennäköisesti nesteiden kierrossa (nesteiden kierron häiriöihin on käsitykseni mukaan monia vaihtoehtoja, mutta minun teknisella osaamisella ei niitä kannata enempää kuvailla), nesteiden kierron häiriöitä voivat asiantuntijat kuvailla tarkemmin.
Ensi viikolla saan toivottavasti puhelun (näin on luvattu), jossa kerrotaan jatkotoimenpiteet lämmittimen kuntoon saattamiseksi. Pahasti epäilen että tästä alkaa melko jumppa, jossa tarkastellaan asennusohjeiden paikkansapitävyyttä, mahdollisia laite-/softavikoja (auto ja lämmitin) ja kenties asennuvirheitä. Toivottavasti käyttämäni huoltolikkeen henkilöillä riittää tahtoa viedä prosessi loppuun. Tässä tapauksessa he joutuvat selvittämään kolmannen tahon aiheuttamia ongelmia, mutta Peugeotin asiakastyytyväisyyden osalta olisi tärkeää, että he hoitaisivat asia loppuuun (onneksi autossani on takuuaikaa jäljellä). Loppuun hoitamisellä tarkoitan sitä, että lämmitin saadaan toimimaan kuten sen kuuluukin toimia.
Autoni on aika uusi (vm 2009), joten kennon tukkeutumisteorian realisoituminen autoni kohdalla on epätodennäköistä.
Huoltoliikkeeni mukaan yksi realistinen ongelmanaihettaja voi olla se, että polttoainelämmittimen kytkentäkaaviossa on virhe.
Palaan asiaan.......