Jännä vika tosiaankin ja hieman sitkeähkö löytää, koska vikakoodit vähissä ja testimoodit ja arvot ok. PSF-1 piirikaavion mukaan, vialla ei mitään yhteyttä ABSin johdotuksiin. Sivuvilkku ja ajovalon vilkku vilkuttivat eri tahtiin ja ajovalo ei palanut ollenkaan. Aiemmin lamppu palanut äkillisesti ja vikakoodit päälle. Vikatilanteessa sivuvilkku paloi koko ajan, vaikka vilkut ovat piirustuksen mukaan kytketty rinnan. Piirustusten paikkansa pitävyyttä sopii epäillä. Ajovalopistokkeen 8 ja 9 nastat olivat maissa keltavihdeiden johtimien kautta, tosin ohmiarvot olivat hieman erilaiset. Kannattaa tarkistaa varmuuden vuoksi akun vieressä olevat kolme maadoituspistettä, jossa maadoitukset on kerätty M10 pulttien alle (vaikka näyttävätkin yleensä todella siisteiltä). Mietin jälkikäteen, että erillisjohdolla maadoittaminen akun miinukseen ja sitten M10 pultin alle tasasi potentiaalierot, lisäksi myös M10 pultteja käännelty maadoituksen parantamiseksi. Testerillä katsottaessa ABSboxin jännite oli ok. ja poljinta painettaessa jarrutuspaine nousi normaalisti. Huono maadoitus olisi antanut hälytyksen, mutta virta voi kiertää eri maareittejä myöten joskus oudolla tavalla. ABS-antureiden maapistettä ei tarkistettu, koska vika oli pääosinnvalopuolella. Harhavirrat voivat herkistää anturit häiriötilaan. Onpahan ehjä PSF-1 boxi nyt varalla tai jollekin npeasti saatavilla tyyppivian korjaamiseen.