Kirjoittaja Aihe: 306 - Sulakerasian korjaus  (Luettu 6276 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ToniL

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 8 152
    • http://peugeot505.info
306 - Sulakerasian korjaus
« : 04.12.2007, 20:25:43 »
Kuvalliset ohjeet 306:n sulakerasian irrottamiseen ja korjaamiseen käyttäjältä Vipe.

Auto: 1998 306 XND.

Klikkaa kuvaa nähdäksesi suurennoksen.



« Viimeksi muokattu: 05.12.2007, 00:31:25 kirjoittanut Tonilind »
"About the only thing it can't outrun is its shadow." - Peugeot-mainos
3 x 1985 505 Turbo Injection + 1986 505 Turbo Injection + 1985 505 GRE + 1989 309 1,6 XL Look + 1996 405 2,0 GTX Style + 1995 306 1,8 ST + 1997 306 2,0 GTI-6 + 2000 306 1,4 XN Cristal + 2001 306 2,0 GTI-6 + 2006 Expert Van 2,0 HDi 95 + 2009 Boxer 3 Van 2,2 HDi 120
Sivusto ja foorumi 505-harrastajille: peugeot505.info

Mikaeli

  • Vieras
Vs: 306 - Sulakerasian korjaus
« Vastaus #1 : 11.04.2010, 22:57:09 »
Auto: 1996 306 1,6 SR.

Kuvassa 30 sulakkeen rasia, joka on erilainen kuin aiemmassa viestissä oleva. Lienee ollut paria eri osavalmistajaa, ehkä? Rasiassa on Pösön leijona ja kirjaimet D.A.V., ks. kuva. Siinä kohdassa, missä minun rasiassani on leijona, näyttäisi toisessa olevan Talbotin logo. Olisiko sen verran geneerinen osa että valumuotti ja tekniikka periytyy niinkin kaukaa (309:stä?)?

Rasiassa ei ole piirilevyjä joissa olisi juotoksia, vaan homma on toteutettu pellistä leikkaamalla ja taittelemalla. Melko luotettavan näköinen rakenne.

Klikkaa kuvaa nähdäksesi suurennoksen.