1.6 -> 1.9 SRi kone vaatii seuraavat muutokset:
- taakse levyjarrut
- SRi tai Mi16 jarrutehostin
- eteen väh. 21mm kallistuksenvakain ja taakse 18mm kallistuksenvakain (nämä voi olla jo vakiona)
- taakse väh. 19.6mm vääntösauvat
1.6 -> 1.9 GRi kone vaatinee taakse girling rummut ja jouset/vakaimet vaihtoon.
kaasari -> ruisku konversio vaatii seuraavat muutokset:
- bensatankki, pumppu, suodatin, putket ja letkut
- koneen johtosarja
- jos laitetaan motronic-ruisku, pitää koneen vauhtipyörässä olla hammaskehä ja laatikossa paikka sen anturille, jetronic toimii ilman näitä
1.6 -> 1.9 olisi hyvä myös vaihtaa seuraavat osat, mitkä ei kuitenkaan ole lain vaatimia:
- eteen tuuletetut jarrut
- syyläri (koko etukehikko)
Helpompi ostaa suoraa ruiskuauto.
Teknisesti koneen vaihto on helppo homma, vanha pois uusi tilalle. Hommaa helpottaa suuresti se, että koko etukehikon saa helposti purettua pois jolloin nokalle jää ainoastaan auton alimpaan kohtaan palkki, eli nostokorkeuden ei tarvitse olla juuri mitään.