« Vastaus #3 : 09.10.2007, 16:53:27 »
Vielä lisää tyhmiä kysymyksiä Laakerin edessä on akselin päällä metalliholkki joka pitää laakerin paikoillaan. Miten sen saa irti, lämmittämällä?
Ei ole paljoakaan aikaa siitä, kun itsellä oli tuo vetoakselihomma työn alla, mutta en vaihtanut tuota laakeria, joten en sen kummemmin tarkastellut sen lukitusta. Jos siellä on holkki, joka lukitsee laakerin, kannattaa uutta laakeria ostaessa kysyä siitä holkista, josko on saatavilla. Jos ei kyseistä holkkia saa, siinä tapauksessa kannattaa tosiaankin yrittää irrotta se vanha lämmittämällä ja käyttää uuden laakerin lukitsemiseen. Ajattelin, että laakeri lukkiutuu muutenkin siihen akseliin, mutta tuo holkki muuttaakin asiaa, eli on ilmeisesti "varmuuden välttämiseksi" asennettu.
Kirjattu
Nyt Honda Accord Tourer Executive 2,0 vm.2010
Edelliset:Peug. 405 1,9 GRI vm.1991, Peug. 406 ST2,0 vm.2001, Peug. 309 1,4 vm.1989, Peug 403 farm. 2xPeug 404, VW kupla, Datsun 100A, Peug 504, Volvo 244 aut, Peug 505, Peug 205, Saab 90,