Paremmaksi. Oikeen puolen iskari oli jo ihan entinen. Asennuksessa ei ollut mitään ihmeellistä. Kaikki osat kävi uusiin iskareihin aivan samalla tavalla kuin vanhoihinkin. En kyllä tiedä mistä väite on peräisin, että jotkin amvariskarin osat eivät kävisi ns. normi-iskareihin. Tuli nyt omakohtaisesti todettua, että tämä väite ei pidä paikkaansa.
Jousijalka yläpäässä on erilainen => siihen saa kyllä varmaan uuden iskarin kiinni, mutta myynnissä olevan perinteisen iskarin jousijalassa EI OLE PAIKKAA AMVAR-yksikön säätöysikölle, ei varmasti ole. Nehän on aivan erimallisetkin. Tilasin nuo SKF:n 5038C0 osat Koivuselta ja ne olivat hyvinkin erilaiset verrattuna autossa oleviin. Halukkaat voivat kokeilla kuvahakua 5038C0 ja verrata sitä osaa vaikkapa Catcar.infon tarjoamaan näkemykseen. Varmaan jostain saa noita Catcar-infon mukaisiakin, mutta ei välttämättä ihan heti ja hetkessä.
Minä päädyn korjaamaan vanhat, kun en mistään sopivia saanut. Keinometallia ja kittiä => tuli hyvät.
Iskarin kiinnitys on sama = pultilla kiinni.
Minkäköhän takia monessa kääntolaakerin tiedossa mainitaan erikseen, että ei käy sähköiseen alustaan? Käyvät kyllä, mutta kun on osaa ostamassa sähköiseen alustaan, niin en minä ainakaan ensimmäisenä osta sellaista osaa, mitä ei myyjän mukaan saa alustaan laittaa. Osana se on esim 605 sama ja varmaan monessa muussakin. Aikaa meni ihan ketusti tuonkin asian selvittämiseen omin tutkimuksin.
10tkm olen muuten ajellut tuon viime kesäisen huollon jälkeen, eli oletan että osat meni paikoilleen ja jako on kohdallaan. Suspension faultyä herjaa edelleen, mutta herjatkoon. Ehkä teen sen vastusvirityksen ja mykistän herjat.