Kannattaa olla tarkkana seuraavien juttujen kanssa. Ettei kampiakselin hihnapyörän kiila putoa pois paikoiltaan, kiristin rullan jousi voi olla ikävä puristaa paikalleen ahtaassa raossa jos ei satu olemaan erikoistyökaluja.
Tiedä onko järjestyksellä väliä mutta onhan se vauhtipyörän lukitseminen kaikkein hankalin kun sitä ei oikein mistään nää. Laittelisin itse ensin noita muita hollille ja koittaisin löytyykö vauhtipyörästä reikää sieltä päinkään. Kysymykseen, ei voi lukita jos muut reijät ei ole kohdallaan.
Hihnalle tuossa on automaatti kiristys, juuri se tekeekin hommasta helppoa ja haastavaa. Haastavuus on kiristinrillan vaihto, helppous kiristäminen. Kiristys menee niin että ensin vapautetaan kiristimen lukitus pultti, kiristetään se uudelleen, pyöritetään moottoria pyörimis suuntaan luokkaa 4-8 kokonaista kampiakselin kierrosta. Vapautetaan kiristimen lukitus pultti uudestaan ja kiristetään, tämän jälkeen tarkistetaan lukitus pulteilla että jako on kohdallaan.