Meillä vian aiheuttaja oli apukuskin penkin alla oleva TCU-yksikkö 8906GR. Tämä kun vaihdettiin, niin penkinlämmittimet toimii kuten pitää.
Apukuskin puolenen vanha yksikkö oli silminnähden kuumentunut ja myös piirilevyllä oli merkkejä lämmöstä. Yhden komponentin tinat oli levinneet miten sattuu, en sitten tiedän on tämä syy vai seuraus lämpenemisestä. Vanha yksikkö oli myös hyvin lämmin, kädellä koitettuna, joten ehdottomasti siinä olisi ollut tulipalovaara. Jos haluaa pelkästään elimoida vian, niin kannattaa irroittaa virtaa syöttävä liitin yksiköstä, eikä pelkästään lämmityselementtien liittimiä (tai saman tien nyppii kaikki kolme liitintä irti).
Sinänsä vika oli aika mielenkiintoinen, että vaikka ilmeisesti vain apukuskin yksikkö oli viallinen, niin se aiheutti sen, että myös kuskinpenkinlämmitin toimi miten sattuu ja myös silloin kun virtalukko 0-asennossa. Samanlainen yksikkö on siis molempien penkkien alla. Vaihto oli todella helppoa, noin 15min eikä työkaluja tarvita. Eniten aikaa meni siinä kun yritti verifioida, että vika on poistunut.