Menee moottorin kiinnikkeiden muokkauksella mutta työtä on riittävästi ja vaihtoon menee edestä mainitut vaihdelaatikko, apurunko, jarrut, pääsylkky(?), olka-akselit, vetarit, kallistuksen vakaaja, tukivarret,... ja takaa akselin napatapit, navat, kallistuksen vakaajan lisäys, vääntösauvat, jarrut, tankki (ei pakollinen kait), tankin sähköt(?) jarrulinjat...
Ja nuo kaikki pitää olla 1.9 gti:stä lähtöisin eli mallisarjan tehokkaimmasta. Huomioi sitten, että jos meinaat saada auton tieliikennekelpoiseksi niin saat laittaa vain DFW-tyyppikilpisen moottorin eli sen saastemallin 148hv-version. D6C-tyyppikilpistä eli 160hv-moottorin saat vain poikkeusluvalla ja se maksaa +300e.
Ongelmaksi voi muodostua, että mistäs hankit nuo geturin osat kun niitä ei kasva enää puissa. Halvemmaksi tulee hankkia suoraan 1.9 getari, johon tuon muutoksen tekee, sillä osat alkavat olla harvinaisia ja sen takia niistä osataan jo pyytää hintaa.