Entistä mystisempää, jos ei suoralla kytkennälläkään puhallin pyöri. Sillä tuo ohjeen kytkentähän ei tee mitään muuta, kuin syöttää akkujännitteen puhaltimen moottorille kun Webasto laitetaan päälle. Puhallin pyörii vakionopeutta automaattisesti, kunhan moottorille tulee ~12v.
K3.2 releen pitää vetää, se on päärele koko hommassa. Sen kautta menee K3 releen kelan maadoitus (jonka kautta menee siis syöttö puhaltimen moottorille), Webaston kiertovesipumpun ohjaus ja käynnistyskäsky Webastolle. Webaston ei siis, kellolla ohjaten, pitäisi edes käydä jos kytkentä on tehty tuon ohjeen mukaan ja K3.2 ei vedä.
K3.1 86:n voi ottaa mistä tahansa, mistä saa herätejännitteen. En tiedä saako sitä kuvan kohdasta, yleismittari kertoo. Kuitenkin K3.1 ainut tehtävä on katkaista sähköt ilmastointilaitteen paneelilta kun auto sammutetaan ja kytkeä ne takaisin kun auto käynnistetään. Tämän rele ei siis vaikuta mitenkään puhaltimen ohjaukseen.
Huom. Jos kytkentä on tehty kolmannen ohjeen mukaan, eli K3.2 85 on kytketty D+, niin Webastoa ei voi ohjata kellolla auton käydessä, vaan auto hoitaa ohjaukseen, jolloin K3.2 ei vedä. Toinen tapa on kytkeä K3.2 85 suoraan maihin, jolloin Webaston kello käskyttää Webastoa myös auton käydessä.