Varmaan tuleekin halvemmaksi rakentaa jotain "toimivampaa" omaa viritystä, kuin vaihtaa tehtaan tekemä parannettu ratkaisu. Tuo vikakoodien muistiin jääminen ei aina ole varmaa. Minulla on nyt kolmas pösö peräkkäin, jolla on taipumus "unohdella" vikakoodeja. Edelliset olivat 2-litraisia 307:ja, nykyinen on 308 THP-koneella. Tämä viimeisin pystyy esim. olemaan vikatilassa siten että merkkihuollon käytössä oleva testeri ei löydä mitään vikakoodeja. Syynä pielessä ollut jako. Edellinen yksilö poltti moottorin vikavaloa kojelaudassa, ilman yhtään vikakoodia tallentuneena mihinkään. Siinä meinasi jo merkkihuollon mekaanikoillakin tulla epäusko kun testeri näyttää ettei ole mitään vikoja, mutta moottorin vikavalo palaa.
Moni on väittänyt, ettei kumpikaan yllämainituista tilanteista ole mahdollisia, mutta totuus on välillä ihmeellisempää. Onneksi viat sentään taitavat useimmissa tapauksissa tallentua.