Saisikohan Automaalta varaosana? Ei varmaan ihan tuhottomasti maksa, jos vain saa ostettua ilman jotain johtokasaa. :-) Sinänsä myös tuota käytössä olevaa liitintä voi hyödyntää. Näyttää samanlaiselta kuin 306:n (vm. 1995) takavaloissa. Eli tuo liitetyn johdon päällä oleva musta muovipala lähtee vaikka helposti irti ja sen alta paljastuu "teräväreunainen ura", johon johto on painettu kiinni. Ne terävät reunat leikkaavat johdon eristyksen, jolloin kontakti syntyy ja johto pysyy paikoillaan tiukassa urassa - tuo muovipala saattaa auttaa siinä myös. Sen jarruvalon johdon saa varmaan (en ole kokeillut) siitä helposti ehjänä irti. Sitten pieni pätkä uutta johtoa, joka kiinnittynee liittimeen samalla tavalla ja siihen johtoon sitten tarvittavat haaroitukset tms. - mahdollisuuksia on monia.
Tai sitten voit selvittää (mittaamalla tai kytkentäkaaviosta), mikä noista vapaana olevan liittimen johtimista on jarruvalolle ja liittää siihen sen lisäjarruvalon käyttäen apuna jotain "tavallista puristettavaa liitintä", joka sopivasti modaamalla istuu siihen tiukasti. Liittimen ympärille eristeeksi vielä vaikka kutistemuovisukkaa tms., jottei pääse ottamaan kontaktia viereisiin johtimiin. Saisi siihen varmaan siististi juotettuakin johdon kiinni...