Laitetaanpa tilannetiedotus/lyhyt koonti.
Moottorissa siis korjattu nyt huohotusputki ja vaihdettu ketju sekä puhdistettu venttiileitä. Huoltoliike ilmoitti, että heidän laitteilla ei voi saada tarkaan tietoa onko vielä tuleva vika venttiilien karstaisuudesta vai korkeapainepumpusta johtuvaa.
Viety Länsi-Autoon merkkikorjaamoon ja pyydetty samalla selvittämään onko maahantuojaa mahdollista saada osallistumaan kustannuksiin, kun vikojen määrä mielestäni kohtuuton.
Länsi-auton diagnoosi ilmoitti, että molemmat viat pitäisi korjata.
Auto ostettu yksityiseltä käytettynä. Maahantuojalla ei ole yhteyshenkilöitä ja joku huollon käytössä oleva nettipalvelu lopettaa lomakkeen täytön kun todetaan, että on kyse 7 vuotta vanhasta autosta.
Onkohan kuluttajansuojan mukaista, että 110 000km ajetussa autossa on kone jo siinä kunnossa, että siihen on tehtävä noin paljon remppaa? Ja jos, niin miten saan jonkun yhteystiedon jolle tehdä valitus esim kuluttajariitalautakuntaan?