Auto: 1999/2000 406 2,0 (16-ventt., RFR, EW10J4, 99 kW, 177 000 km).
Eli tässä autossa tosiaankin se tasontarkastusmutteri on se 19mm joka on renkaan vieressä, kuva (006). Laatikosta tuli vanhaa öljyä vain 1 litra, kuva (009). Vanha öljy cokispullossa. Tämä tiedoksi niille, jotka meinaavat ajaa auton korjaamolle olettaen, että siellä on tarpeeksi. Niin minullekkin neuvottiin, että aja vaan kyllä siellä tarpeeksi on. Öljy on tummenpaa kuin cocacola, vaikka autoon tehty alle 2 v sitten kytkinremontti. Uutta öljyä laatikkoon sain menemään vain 1,7-1,8 litraa ennekuin osa valui jo tarkistusreiästä pihalle. Olin katsonun vatupassilla, että auton pitäisi olla vaakasuorassa sivuttaisuunnassa. Laitoin vatupassin syylärin pellille, kuva (008) kun renkaat olivat maassa. Ja renkaat olivat maassa myös täytön aikana. Lopuksi vielä kuva niille jotka eivät tyhjennysroppua löydä autosta, tuossa siitä kuva (007), siitä ei voi ainakaan tässä autossa erehtyä. Se on 21 mm, jossa neliö sisällä.
Eli nyt laatikossa on 1-1,5 dl liian vähän öljyä. Eli mitäs nyt, kaadanko sen desin sinne varmuuden vuoksi, kun mutteri on kiinni? 1.9 litraa sanoo tosiaan auton ohjekirja eli nyt olisi 1 dl liian vähän vielä.