Auto: 2007 607 3,0 V6 Titanium (ES9A, AM6-automaattivaihteisto).
Poksahti sitten tuo rasia minunkin autostani, tai siis rele rasiasta. Täydestä laukasta sammui ja vikakoodeja lappoi vaikka mitä, ruiskuista, puolista, vakkarista, vaihdelaatikosta, saastutuksesta, jne jne. Vaihdettiin sulakerasia 6500CK ja taas pelaa. Olisin päässyt halvemmalla jos olisin tilannut vaikkapa x-partsilta ja vaihtanut itse, mutta vakuutusyhtiön toimesta auto hinattiin korjaamolle jossa ei tietenkään ollut osaamista ko. autoon ja niinpä pään raapimisesta joutui maksamaan. Tilasivat/vaihtoivat sulakerasian kun heitä siihen patistin ja käyttivät vaihtoon 2.5 tuntia, 15 minuutin hommaan. No, olipahan kello laitettu oikeeseen aikaan.