Itseasiassa ei tullut kivireki, vaikka niin itsekin ennakkoluulin. Noissa 40-sarjalaisissa nyt on kuitenkin kumia jonkin verran vanteen ja maan välissä, 35 olis jo huomattavasti matalampi. Vetelyä ei tullut yhtään lisää, eihän tuo rengas ole kuin 10mm leveämpi vakiosta. Vanteen ET:n takia ei liioin tullut levottomuutta, enemmä tuo käsillä tuntuu lyövän noilla Nokian Hakkapeliitoilla jotka ovat ihan vakiomittaa. Yllätyin ainakin itse. Rengasmelu nastarenkaistakin selvästi pienempi.
Eibachin jouset on suunniteltu niin että säilyttäisivät alkuperäisen mukavuuden mahdollisimman hyvin "madaltamatta pilalle" ja SACHSin iskarit vastaavat jäykkyydeltään alkuperäisiä. Alusta vastaa tuntumaltaan nyt semmosta jämäkkää Saksalaista, eli ihan ookoo, toki sitikkamiehellehän se on jo panssarivaunu
Huono verrokki toki kun on erikokoisesta autosta kysymys mutta esim. 206 RC:n pintakovuus on vielä kaukana tuosta.
Ehdottoman huono puoli tuossa on kylä se että maavara on nyt entistäkin pienempi. Ja tuon keulan ylityksen takia ei tosiaan jyrkkään luiskaan ole asiaa. Tuossa autossa on aivan liian suuret pyöränkotelot/pienet renkaat vakiona.
Ajan työmatkaa pientä "tuhatsarjalaista" huonoa pikitietä pitkin joka on täynnänsä routaheittoja, patteja ja teräviä kuoppia n. 25km/päivä ja siihen päälle normi valtatietä, uraista sellaista ja mieluummin silti ajan sen tuolla madallettuna kuin edesmenneellä Touranilla vakioalustalla