Niinhän sen pitäisi toimia kuin Penguinin autossa, mutta kun ei. Jos Webasto on päällä (ja punainen merkkivalo vilkkuu) kun auton käynnistää, minun autossani uutta ajastusta ei voi ohjelmoida ennenkuin moottori on sammutettu ja käynnistetty takaisin. Eikä myöskään välitön käynnistys onnistu myöhemminkään. Jos ajastus on päällä ja sen merkkinä punainen merkkivalo palaa yhtäjaksoisesti, ajastuksen muuttaminen onnistuu kyllä, siinä ei ole ongelmia.
Autossani on siis nähtävästi todellakin eri softa kuin Penguinin autossa. Sitten se juttu, miksi ohjelmointi pitäisi tehdä kun edellinen matka on vielä kesken. Tässäkin olen samoilla linjoilla Penguinin kanssa, turha säätö pois. On aivan luontevaa ja näppärää ajastaa auto lämpenemään kotiinlähtöä varten aamulla vaikkapa sitten liikennevaloissa, se kun käy nopeasti ja helposti: valikossa kun on ne kaksi aikaa joista toinen voi olla aamulähtö ja toinen iltapäivälähtö. Täppä vain oikeaan kohtaan, pari kertaa ok ja sillä selvä. Minun autossani kun se pelkkä virtojen päälle laitto sammutuksen jälkeen ei riitä, kone on käynnistettävä jotta voi ohjelmoida, turhaa painimista auton kanssa. En myöskään ymmärrä, mitä haittaa voi olla jos lämmityksen ajastaa illaksi vaikka jo aamulla kotipihalla ennenkuin auto on liikkunut senttiäkään.