Samalla korjaamo ottaa käytännössä kaikki moottoriin liittyvät takuu kustannukset vastuulleen. Ei tehdastakuu korvaa korjaamoiden omien viritysten kerrannaisseurauksia. Edelleen tehtaalta ei koskaan saada varsinaista korjausta jos aina vaan tehdään omia patentteja.
Toisaalta tällä vialla ei ole mitään tekemistä huollon tai sen osaamattomuuden kanssa, tämä alkaa kuullosta siltä että mersua viedään huoltoon kun kone laukeaa. Kyllä huollossa tehdään määräaikaishuoltoja, suunnittelu virheet on ihan eriasia, ei huollon voida olettaa korjaavan niitä. Joku tolkku pitää olla.
Oikeasti vika tapausten tutkinta menee prossessin mukaisesti, vikaraportoidaan tukeen, kerätään kaikki pyydetyt tiedot, tuen inssit tutkii ja siirtää suunnittelu puolen insseille jos eivät osaa auttaa. Tehdään muutos tuotteeseen, tutkitaan auttaako se, jos ei niin homma jatkuu. Jos auttoi niin siljetaan case. Jos tuo ketju katkaistaan omilla virityksillä alkaa tuki kaupata ratkaisuksi toimimatonta osaa, koska kuvitellaan että se korjaa vian, vielä vihaisempia asiakkaita. Tämä on siis ihan yleismaailmallinen tukiorganisaation rakenne, ei mikään pösön oma keksintö.