Auto: xxxx 3008 1,6 HDi.
Moottorinlämpötila nousee 90 asteeseen suhteellisen nopeasti, ja sisällä on mielyttävän lämmintä -30 asteen pakkasellakin, (juuri tulin testilenkiltä) jopa kuuma, kun asetuksena 21 astetta sisälämpötilaksi. Lämmityslaite pitää säätää käsikäyttöiseksi, puhallinnopeus niin että kiekosta näkyy neljä valopylvästä. Heti jos siirrät lämmityslaitteen automaattipuhallukselle, niin moottorinlämpötila laskee ja sisäilman lämpö häviää. Jos puhallin on tuulilasi asetuksessa tai automaattiasetuksessa kun lähdet ajamaan kylmällä moottorilla, niin lämmöt eivät todellakaan nouse pitkälläkään ajolla.
Siis kiekosta puhallinnopeus neljä, max viisi valopylvästä ja autossa todella lämmin ilman webastoa tai maskisuojaa, joita autossani ei ole. Itse ainakin olen tyytyväinen talviominaisuuksiin näillä säädöillä.