Nyt on 2mm rosterilaippa paikoillaan ja pikaisen testi ajon jälkeen tuntu tosiaan alakierroksilla olevan paremmin vääntöä, kuului myös moottorin äänestä, kiertää napakammin. Tuntui että turbon mukaan tulo ei tuntunut enään niin selvältä (sulautui paremmin). Mitään vikailmoituksia ei ilmennyt. Tuota rosterilevyä jäi aika paljon, joten jos joku haluaa ostaa asennus valmiita laippoja pientä korvausta vastaan (Espoosta) niin laittakaa viestiä, voin muutaman väkertää lisää.
Asennus ei ollut liian hankalaa, kaikki irrotettavat mutskut näki hyvin, ainoastaan ilmanputsarin ja putken nr.6 yhteinen kiinnitys hässäkkä vaati kikkailua. Aikaa meni n.2,5h kaiken kaikkiaan. Työkalut; ainakin T30 torx L-mallinen avain(putki nr.6 1 torx ruuvi hankalassa paikassa), 10mm lenkkiavain, 10mm hylsy + laipan muokkaus välineet.