Jos käyttöjarru toimii vielä hyvin, ja kyseessä on vaan handarin toiminnan parantaminen pelkästään (esim leimaa varten), niin ei sinne rumpujen sisään tarvitse mennä.
Säädät vaan handarin vaijereita, kuten muutama tuossa on jo kertonut.
Keskikonsolin takaosa pitää ottaa irti. Takatuhkakuppi pois, sen alta löytyy kaksi ruuvia. Ne irti. Ja veihdekepin "nahka" ylös, ruuvarilla vääntämällä tai ihan vaan vetämällä siitä nahasta kovaa ja päättäväisesti ylös. Sen alta löytyy kaksi mutteria, ne irti. Jos autossa on penkinlämmittimet, niin niiden kytkinpaneli ylös ja liittimet irti, muuten pihat kanittaa, eikä takaosaa saa nostettua tarpeeksi. Nyt voi nostaa keskikonsolin takaosan pois. Tai oikeastaan sitä ei tarvitse edes ottaa pois, kunhan saa sen takaosastaan niin ylös, että sen alta pääsee piiiiiitkän 13 millin hylsyn ja jatkovarren kanssa kiertämään sieltä löytyvää 13 miilistä mutteria kireemmälle. Fikkari on hyvä laite tässä kohtaa.
Se rummun sisällä oleva automaattissäätö vaikuttaa molempiin, sekä käsijarruun, että käyttöjarruun. Tai oikeastaan vaan jarrukenkien asemaan ennen jarrutuksen aloittamista. Se ottaa "löysät pois". Jos käyttöjarrun voima on riittävä (eikä poljin mene liian syvään), mutta käsijarrukahva nousee liian ylös, pelkkä handarin vaijerien kiristäminen riittää. Jos käyttöjarru on heikko JA handari nousee liian ylös/on heikko, pitää rummut avata ja vaihtaa kengät/huoltaa automaattisäädöt.