Kirjoittaja Aihe: 307 - Mittariston ja keskikonsolin valaistus  (Luettu 22102 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mosku64

  • Vieras
307 - Mittariston ja keskikonsolin valaistus
« : 25.02.2006, 22:31:16 »
Arkistoitu ohje: 307 - Monitoiminäytön valaistus
Aiheeseen liittyvää keskustelua: 307 - Mittariston ja keskikonsolin valaistus


Auto: 2004 307 SW 1,6.

Lämmösäädinpanelista näyttäisi olevan polttimoita pimeänä, onko kukaan vaihtanut itse?

micco

  • Vieras
Vs: 307 - Mittariston ja keskikonsolin valaistus
« Vastaus #1 : 25.02.2006, 23:41:30 »
Joo vaihdoin muutama kuukausi sitten, ei mikään mahdoton urakka. Ensinnäkin ainakin minulla siellä oli kaksi polttimoa. Ensiksi pitää irrottaa se muovinen koristelista, muistaakseni kaksi torxia kun ottaa vaihdekepin edessä olevan vedettävän luukun pois. Sitten se irti. Sitten piti irrottaa torxit jotka pitää sitä lämmönsäädinpaneelia kiinni, muistaakseni 4-5. Sitten kun ne on irrotettu työnnetään sitä paneelia taakse. Seuraavaksi irrotin sähköjohtonipun siitä. Sitten vaan käänsin sitä niin että näin polttimot (ledi polttimoita paneelin yläpuolella). Lähtee kun kääntää ja sitten vetää ulos.

Muistaakseni jotenkin näin minä ainakin tein homman ja toimii. Ainiin ja jos ostat merkkiliikkeestä polttimoita, niin ainakin minulle sanoi että siellä olisi vaan yksi polttimo, mutta kyllä ainakin minulla oli kaksi.

Mutsku

  • Vieras
Vs: 307 - Mittariston ja keskikonsolin valaistus
« Vastaus #2 : 04.10.2006, 16:59:28 »
Onko kenelläkään tietoa miten 307:sta irroitetaan mittaristo?

http://chrispm.free.fr/modif-index.htm

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 12 143
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: 307 - Mittariston ja keskikonsolin valaistus
« Vastaus #3 : 18.06.2016, 19:38:20 »
Sellanen pikkuseikka että 307 mittaristossa ei ole taustavaloina enää 1,2 w lasikantaisia polttimoita vaan ledit, ihan siis ensimmäisistä 2001 mallisista saakka näin.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.