En tiedä nimenomaan 407:n takajarrusatulasta, mutta ainakin useimmissa muissa pitää männän pölysuojakumin vaihtamiseksi irrottaa mäntä, jotta suojakumin alaosan saa asetettua sylinterissä olevaan uraan.
Suojakumi asetetaan ensin aivan männän alaosaan niin, että se pysyy siinä juuri ja juuri kiinni yläreunastaan. Sitten suojakumin alaosan ulkoreunassa oleva uloke asetetaan varovasti sylinterin yläosassa olevaan uraan ja painetaan mäntä sylinteriin varmistaen, että suojakumi pysyy kiinni sylinterin urassa (suojakumin reuna saattaa helposti pullahtaa pois urasta). Lopuksi männän ollessa painettuna riittävän paljon sisään, asetetaan suojakumin yläreunan sisäreunassa oleva uloke männän yläosan uraan. Suojakumin kiinnityksen voi vielä varmistaa liikuttamalla mäntää sopivasti ulospäin, jolloin asian voi katsomalla todeta. Asennettavat osat tulee voidella joko jarrunesteellä tai käyttökohteeseen soveltuvalla rasvalla.
Suojakumia ei siis pidä asentaa niin, että painaa ensin männän sylinteriin, koska silloin suojakumin alareunan ulkoreunan uloketta ei mahdu asettamaan sylinterin yläosan uraan. Joissakin tapauksissa se toki voi onnistua niinkin, kunhan tarpeeksi pitkään yrittää.
Joku asiasta enemmän tietävä kertonee, jos 407:ssä on jotenkin poikkeava ratkaisu suojakumin osalta.
TEMP_ARKISTOON