Raidetangon sisäpää voi olla kovassa, kierrelukitetta siinä tuskin on. Riippuu paljolti siitä millainen tila tuolla on työskennellä...
Tuon sisäpään avaamiseen on olemassa ihan oma työkalukin jota ainakin useimmat korjaamot käyttää. Yleensä myös tuossa sisäpään nivelessä on kolot kiintoavaimelle eli ei niitä siihen tarvi tehdä. Tosin voi olla, että joudut rälläköimään tuota kiintovainta(si) kapeammaksi, että mahtuu noihin uriin
Ja saattaa olla myös aika ahdasta, 407:sta en ole itse vaihtanut...
Myös itse hammastangon kiinnipitämiseen on omat työkalut, tuohon hammastukseen kiinnitetään eräänlainen kappale, jota vasten kierrossa syntyvä voima välittyy auton runkoon eikä itse hammastankoon. Toisaalta, en ole nähnyt korjaamoidenkaan tuollaista vastakappaletta paljoa käyttäneen, raa'asti vain kiertävät vanhan pois ja uuden tilalle (hammastankoa vastaan vain siis...)
Kannattaa mielestäni varoa vaurioittamasta tuota itse hammastangon pintaa.