Vastataan itelle, eli toi vihreä anturi on imuilman lämpötilanturi. Käytin sen irti ja putsasin bräkleenillä ja mittasin vastuksen. Noin 17 asteen lämpötilassa näytti arvoa 13 Kilo-ohmia. Käytin varuiksi vielä maffin piuhaakin irti, ei vaikutusta. Paineanturin ja lämpötila-anturin johtoakin käytin irti, ei vaikutusta. Serkkumies oli tossa konehuoneen puolella tutkimassa eikä toi mun viritelmä ainakaan vuoda, järkyttävää suhinaa toi ahotjärjestelmä kyllä muuten pitää verrattuna ei tulpattuun versioon. Nappasin ton tulpan tuolta välistä ja egr-piuha irti->toimi taas niinkuin mitään ei ois tapahtunutkaan, paitsi että depollution särki-ilmoitusta herjaa nyt näytössä. Mikähän tossa on ettei toi niele tota tulppausta? Pitääpä tutkia toi imuputken asennus, sitä tosiaan jonku verran joutu väänteleen, kun ton erg-putken käytin irti. Miten se taas vaikuttaa siihen, kun nyt toimii taas normaalisti?