Auto: 1999 406 GW 2,1 TD.
Alapalloremonttia (katsastus!) tullut täälläkin harjoiteltua vkl aikana, ja vasta toinen puoli valmiina (toinen puoli tulevana vkl)! Aikani ihmeteltyä suoritusvaihtoehtoja auton alla maatessa päädyin siihen että koko olka-akseli irti ja ruuvipenkkiin kiinni taottavaksi. Ja tiukassahan oli, tuli kokeiltua tuota hitsaustakin (vasarointikokeilujen jälkeen) mutta petti sauma ja sit mutteri.. Loppupeleissä rälläkällä tappi pois ja nivelkupin pohjasta poralla läpi ja CRC:tä reilusti reiästä minkä jälkeen armotonta takomista vasaralla ja lyöntitaltalla siihen nivelen peltikaulukseen.. Pikkuhiljaa alkoi pyöriä auki, onneksi!
Toisen puolen projektiin tarttee hommata paremmat&pitemmät putkipihdit, näissä perintötongissa jo leukojen hammastus pyöristynyt ettei enää mikään paras pito. Ja lämmön annossa tässä tapauksessa tuo kuumailmapuhallin ihan turha peli, kaasupilli pitäisi olla.
Ja edellä oli joku saanut 40€ :lla tämän teetettyä, en pitäisi pahana hintana tuota.
Ja pakko myöntää ettei irtoaisi leipä meikäläiselle asennushommissa näillä tunneilla mitä tähänkin sain kulumaan, mutta jäipä edes se hinta asennusolusiin.