Irrotta koko keula (puskuri, lukkopelti, valot) yhtenä kappaleen, jolloin on tosi nopea operaatio. Puskurin alta irti ne alareunan kiinnitykset ja ne muovit, jotka ovat puskurin alapäissä. Ja tietysti ne valojen liittimet, myös korkeudensäätömoottoreista. Maski irti, jotta saa myös sen konepellin aukaisuvaijerin irti. Lukkopellin päädyistä pultit irti ja puskurin sisäpuolelta 2 kpl 13 mm kannalla olevat (älä avaa niitä 10 mm pultteja, vaan niiden välissä olevat) mutterit myöskin, niin koko keulan voi nostaa/vetää irti yhtenä kappaleena. Sen jälkeen jäähdyttimen puhaltimen kehikko pois.
Siinä lauhduttimessa on kaksi liitosta: etumatkustajan puolella kierteillä oleva ja kuljettajan puolella mutterilla/pultilla kiristyvä liitos, joissa kummassakin on O-rengas varsinaisena tiivisteenä. Maksavat merkkiliikkeessä pari euroa korkeintaan.
Näin minä muistaisin sen homman toimineen, kun omaan farkkuumme sen vaihdoin muutamia vuosia sitten (2000 306 1,8 XT Air, farmari, 16-ventt.).