Auto: 1998 406 GW 2,0 (VF38ERFVE80548107, 312 469 km).
Täällä oli mennyt Mitsubishielectric 9631318280 A002TA201F staattorin käämin kolmesta tuplajohtimesta yhden parin toinen käämilanka poikki tärinästä. Kuka tietää miksi lankoja on kolme paria. Siis miksi pari. Laturi toimi vajaalla teholla ja akustakin on sen takia puhti loppunut. Tilasin käytetyn laturin Saksasta että pääsee liikeelle ja saa uuden staattorin. Laitoin jo uuden tasasuuntaajan, jännitteensäätimen sekä laakerit. Mutta laturin valo palaa himmeästi. Ja vuotovirtaa on viidennesamppeeri tasasuuntaajan läpi. Kun yritin staattoria tinailla mutta lakathan siitä meni ja runkoon ottaa. Mutta ilman tehostinta on vaikea ajella. Roottorin liukurengas ei ollutkaan oikea vaikka numeron perusteella tilasin. Roottori oli tuumamitoilla ja liukurengas hajosi kun oli muutaman millin liian pieni. Tuo liukurengas on muuten varsin hankala asennettava varsinkin niissä latureissa joissa se on sellainen malli jossa on ohuet pitkät muovit sivuilla. Se pitää kummastakin laipasta työntää paikoilleen.