Kirjoittaja Aihe: 208 - Kolina auton etuosasta  (Luettu 21404 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

export

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: 208 - Kolina auton etuosasta
« Vastaus #15 : 13.07.2014, 17:10:31 »
Yhdyn edelliseen listaan, jätän vielä kovat vedätykset kun pyörät on linkussa

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 114
Vs: 208 - Kolina auton etuosasta
« Vastaus #16 : 13.07.2014, 18:16:36 »
207:ssa ainakin kestää koiranluut. Ei oo tarvinu vaihtaa sinä aikana mitä auto mulla ollu (60tkm)
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

pfaq306

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 851
Vs: 208 - Kolina auton etuosasta
« Vastaus #17 : 13.07.2014, 18:25:56 »
Yksi ratapäivä GTI:llä ja koiranluut joutavat vaihtoon. Ei mikään mutu, vaan ihan kokemusta asiasta.

Onko GTIn ja muiden mallien etupään rakenne samanlainen? Poikkeaako 208n etupää jotenkin muista Peugeoteista, vai mikä voisi olla syynä 'koiranluiden' nopeaan kulumiseen?

buusba

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 285
    • CitiX Oy
Vs: 208 - Kolina auton etuosasta
« Vastaus #18 : 14.07.2014, 13:46:01 »
GTI:ssä erilainen etupää...
Osien huono laatu/rakenne, osien laatua parannettu jossain vaiheessa tuotantoa. Ja tietenkin uudet alkuperäis varaosat ovat parempaa erää.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2014, 15:05:56, kirjoittanut cone »
Nykyisin: Citroen Grand C4 Picasso e-THP 165 A -15  /  Peugeot 207 SW 1,6 VTI 120 -08 / Citroen 2CV 0,6 -71

Ex PSA: Peugeot 308 II SW 1,2 Puretech 130 -14, Peugeot 306 1,6 -98, Peugeot 308 SW 1,6 HDI -10, Peugeot 406 V6 GW -03, Peugeot 206 1,4 -99 , Citroen Xsara 2,0 HDI -01, Peugeot 406 V6 -98, Peugeot 406 2,0 -97