Jos täähän nyt aiheen mukaisesti listaisi kaikki sellaiset viat mitä näiden kahden auton kohdalla on ollut
Alla olevat perustuu siis kahteen eri autoon, yksi 308 SW active puretech 130 manuaali (59 tkm) ja yksi 308 SW Allure Edition puretech 130 EAT6.
- VVT solenoidi venttiili vika, vaihdettu (auto vm. 2015)
- vasemmalta edestä kuuluu kolahdus kun pyörä putoaa kuoppaan, vaihdettu etuiskari (auto vm. 2015)
- ajovalopesuri vuotaa (auto vm. 2016)
- vilkun ääni katoaa aika-ajoin, viiksipaketti vaihdettu (auto vm. 2016)
- toisen takalasin käyttökytkin takaovessa ei toimi, lasi liikkuu kuljettajan oven kytkimestä normaalisi, joku liitin oli ollut huonosti kiinni, laitettu paikalleen kunnolla (auto vm. 2016)
- sytytystulppa hajosi, väärä lämpöarvo (auto vm. 2016)
Toi karsta juttu on sen verran mystinen että mainitsen sen tässä mutta kun ei ole tietoa eikä varmuutta aiheuttajasta eikä oikeastaan seurauksistakaan. Jossain kohtaa ainakin mulle väitettiin että sytytystulppia hajoaa koska kone karstoittuu, no lopulta löytyi vääriä tulppia, jossain kohtaa kerrottiin häiriövalon syttymisen syyksi nesteen bensa, no sitä oli tankattu sopivasti juuri ennen jälkimmäistä valon syttymistä. Kaikki viat on hoidettu kuntoon takuuseen, mitään kustannuksia ei olet tullut itselle. En laske auton viaksi sitä että käyttäjä on niin urpo että puhkaisee renkaan osuessaan kanttariin. Tai että tuuli lasi vaihdettiin 10 tkm kohdalla, sopiva murikka teki härän silmän ja halkeama levisi minuuteissa.