Kirjoittaja Aihe: 207 CC - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet  (Luettu 1459 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ar4

  • Vieras
Lue myös: Käyttökokemukset - 207
Lue myös: 207 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet



Elikkäs, kiikarissa olisi 207 CC, ja tässä ohjekirjaa plärätessä osui silmään että kattoa pitäisi availla ja sulkea vähintään kuukauden välein. Tämähän on hyvinkin loogista, mutta mietin miten tämä käytännössä menee Suomen talvessa? Kuinka mekanismia uskaltaa käyttää pakkasella? Entä onko mekanismiin jotai muuta huollettavaa kuin kaikkien tiivisteiden rasvailu?

Kiitoksia etukäteen vastauksista ja pahoittelut jos lipsahti väärälle alueelle tai aiheesta on muualla jo puhuttu.

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 084
Vs: 207 CC - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet
« Vastaus #1 : 04.04.2016, 10:02:26 »
Ei muuta kuin kerran kuussa parkkihalliin availemaan ja sulkemaan. Muihin kysymyksiin vastaillevat CC:n paremmin tuntevat.  8)
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (jakaa toisiksi parhaan autoni tittelin 508:n kanssa. Oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)