Kirjoittaja Aihe: 406 - "Antipollution fault" vuotavan EGR-venttiilin tulppauksen jälkeen (HDi)  (Luettu 11846 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hartsa72

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 299
Mulla ei oo egr letku magneettiventtiilissä kiinni. On vain 5cm letkun pätkä siinä oka on tulpattu.
406 2.0 HDI 80kw -04
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeuteni..

hartsa72

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 299
Näin.. Kuittaillut tota mil-valoa aina välillä pois kun tulee ja nyt tänää sitten viimein ennen töihin lähtöä vaihdoin alipaineletkut (vasemman puoleiset pelkästään) ja johdot ristiin ahtimen solenoidin kanssa niin kas kummaa.. Ahdin ei ollut pelissä koko ajon aikana. Mulla on siinä jälkikäteen käytettynä ostettu solenoidi ja se taitaa sitten ollakkin rikki???
406 2.0 HDI 80kw -04
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeuteni..

hartsa72

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 299
Minä kokeilin tehdä tuolla mpps v13.02 ohjelmalla ja kaapelilla egr poiston ecusta mutta eipä onnistunut. Softan imasun jälkeen auto vielä kävi mutta kun muokattuna tungin sen takas niin eipä startannut ja "Engine immobiliser fault" teksti tauluun ja avaimen kuva myös. En tiiä mikä meni pieleen. Flekti alkaa pyöriin kun laittaa virrat päälle. :D Tuota ei varmaan ole millään konstin ohitettavaksi ja mihkään en ala rahjata kokeiltavaksi, että lähtiskö merkkihuollossa pois päältä. Eli jossain vaiheessa on sitten tarvittaessa 2.0 HDI 110 2004 farmarin osaa myynnissä Keski-Suomessa. ;D
406 2.0 HDI 80kw -04
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeuteni..

sulo

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 242
Tuuppaa se alkuperäinen softa sinne, eiköhän se siitä tokene.

hartsa72

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 299
Sitäkin yritin mutta ei auttanut. Pittää tarkistaa, että yritinkö tunkea alkuparäistä viimeiseksi vai menikö väärinpäin.
406 2.0 HDI 80kw -04
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeuteni..

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Checksummit laskematta tms. siksi ajonesto päällä.
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

hartsa72

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 299
Checksumin ajo mua nyt epäilyttää jonkin verta kun siihen en mitään ohjetta löytänyt. Lopuksi checksun ajo varmaan pitäs  tallentaa mutta semmoista mahdollisuutta se ei anna. On harmaana se tallenna täppi. Pittää vissiin nyt vielä yrittää ettiä se alkuperäinen ohjelma ja kokeilla tuupata takas.
406 2.0 HDI 80kw -04
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeuteni..

hartsa72

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 299
Perskeles.. Törähti käyntiin kun löysin sen ensimmäisen softan koneelta..  ;D
406 2.0 HDI 80kw -04
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeuteni..