Kirjoittaja Aihe: 807 - Sammui, eikä käynnisty, vaikka käynnistinmoottori pyörittää (HDi)  (Luettu 2106 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Infernaalinen

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 21
Auto: 2002 807 2,0 HDi (79 kW).

Eli lähdin pihasta pakilla vähän reilummalla kaasulla ja tuossa auto otti ja sammui. Pyörittää normaalisti, mutta ei lupaa vähääkään käyntiin. Paikallisessa huollossa käskettiin tarkistaa "kaatokytkin" (polttoaineen syötön katkaisu nappula tjsp.). Missä tämä sijaitsee, kun en itse ainakaan löytänyt siltä tutulta vasemman lokarin vierestä?

TEMP_ARKISTOON
807 SR 2.0 HDi -02

ex:
308 SW 1,6 HDi 110 Premium -08, 307 SW 1.6 -03, 406 GW SR 1.8 -98, 306 SR 1.6 -96, 205 GTI 1.6 -90

Infernaalinen

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 21
Autohan on aika-ajoin harrastanut sammuilua kesken ajon varsinkin kesäkuumalla nopeasti kiihdytettäessä. Minuutin odottelun jälkeen lähtee taas liikkeelle ja herjaa depollution system faulty, kunnes riittävän monta kertaa on auto käynnistetty, jolloin herja häviää.

Tässä vaiheessa jos tuon fuel cutoff switchin löytäisi, mikäli sellainen tuossa on.
807 SR 2.0 HDi -02

ex:
308 SW 1,6 HDi 110 Premium -08, 307 SW 1.6 -03, 406 GW SR 1.8 -98, 306 SR 1.6 -96, 205 GTI 1.6 -90

Infernaalinen

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 21
Auto kävi pajalla viaksi paljastui polttoainepumpun paineensäätimelle menevien johtojen puhkihiertyminen polttoainesuodattimen alapuolella, liittimen juuresta. Ja ei, autosta ei löytynyt tuota inertia fuel cutoff switchiä, eli sitä ei tässä mallissa siis ole.
807 SR 2.0 HDi -02

ex:
308 SW 1,6 HDi 110 Premium -08, 307 SW 1.6 -03, 406 GW SR 1.8 -98, 306 SR 1.6 -96, 205 GTI 1.6 -90