1. Ohjelmoimalla ECU uudelleen sopivalla tyhjällä koodilla.
2. PIN koodi tulee joskus auton mukana ja se on kortilla jossa lukee Security Code tai jotain vastaavaa. Jos ei ole tullut niin koodin saa yleisimmin merkkiliikkeestä mutta joissain liikkeissä voi olla hankaluuksia saada koodi...
PIN koodin pystyy lukemaan myös BSI-yksiköstä mutta tähän siis tarvitaan prommeri (eli tuollainen ohjelmointityökalu) ja bsi-yksikkö pitää avata. Koodi pitää myös osata selvittää tuon lukemisen jälkeen eli ei ole ihan joka miehen hommaa vaan vaatii hieman tietämystä.
3. JPL on tainnut vaihtaa sen konetilan sulakerasian joka on ns. dummy eli sen voi vaihtaa ilman koodauksia eikä tämä liity mitenkään ajonestoon, joten jotkin boksit autossa on vaihdettavissa ilman sen suurempaa ongelmaa. JPL vastaannee tähän enemmin ..?
4. Moottorin ECU on konetilassa. BSI yksikkö on kojetaulun vasemmassa päässä ja on käytännössä sama kuin tuo sulakerasia (sulakkeita saattaa olla tosin muuallakin riippuen varustetasosta).
Nyrkkisääntönä voi pitää, että ECU, BSI ja auton avaimet ("siru", joka näissä uudemmissa on käytännössä koko elektroniikka kortti kauko-ohjaimen sisällä) tulee olla yhdestä samasta autosta. Jos näitä siis haluaa kokeilla vaihtaa. Ja kilometrilukema muuttuu aina siihen suurimpaan lukemaan mikä bsi:tä (vai olikohan ecu:sta) tai mittaristosta löytyy eikä tuo palaudu mitenkään takaisin enää pienempään lukemaan (kuin ainoastaan ohjelmoimalla km-lukemat uudelleen kyseisiin yksiköihin.