Kiristysmomentit ovat Peugeotin korjaamokirjallisuuden mukaan seuraavat:
Takapyörän napamutteri (ei tarvitse irrottaa EP6CDTX-moottorin tapauksessa): 300 ± 30 Nm (käytettävä uutta napamutteria)
Takajarrulevyn kiinnityspultit (vain EP6CDTX-moottorin tapauksessa): 10 Nm
Takajarrusatulan liukutappien pultit: 34 Nm (käytettävä jarrupalasarjan mukana tulevia uusia pultteja (tai ainakin kierrelukitetta vanhojen kanssa))
Takajarrusatulan kannatinkehikon pultit tukivarteen: 30 Nm + 35° (käytettävä uusia pultteja)
Takajarruputki jarrusatulaan: 15 Nm
Ilmausruuvi: 10 Nm
Takapyörän ABS-anturin kiinnityspultti: 8 Nm
EP6CDTX-moottorin (1,6 THP 200) tapauksessa jarrulevyt ovat siis kiinni kahdella pultilla, kun taas muilla moottoreilla varustetuissa autoissa jarrulevyt kiinnittyvät takapyörän napamutterilla, joka pitää uusia irrotuksen jälkeen, koska se lukitaan lyömällä. Napamutterin 3739 32 (muut kuin EP6CDTX) avainkokoa ei ilmoiteta, mutta se lienee joko 35 tai 36 mm. EP6CDTX-moottorilla varustetuissa autoissa napamutteri on 3739 28, jonka avainkoko on foorumiviestien mukaan 40 mm (myös 41 sopii).