No ei nyt varmaan siihen porcheen verrata.
Lähtötilanteesta parani melkoisesti. Takapenkkiläisen kanssa voi keskustella kuiskien moottoriteillä. Olisi kiva päästä kokeilamaan vastaavaa autoa ilman vaimennusta niin voisi vertailla.
Katto on näin vuoden jälkeen edelleen tekemättä. Joo olen hiukan saamaton välillä.
Katosta se suurin ääni varmaankin tällä hetkellä tulee tuntuu olevan hiukan huonosti eristetty tehtaalta. Pelkkää peltiä ja ohut kattoverhoilu.
Rengasmelu on edelleen hiukan kiusana. Renkaana GY EffiencyGrip 225/55/17. Tarkoitus olisi massata etupyöränkotelot hyvin ja lisätä ehkä taaksekin hiukan massaa.
Soundit vakio JBL setillä parani huomattavasti. Arvosanoilla ehkäpä Huonosta --> kohtalaiseen. Tarkoitus olisi budjetin salliessa korvata alk.peräinen jbl vahvari ja asentaa erillissarja eteen.
Suurin ongelma on vaimentamisen jälkeen ollut sisustan osien resenoinnit ja natinat jota huomaa vaimentamisen jälkeen todella paljon! Näitä olen yrittänyt kitkeä pois tässä pikkuhiljaa yksi kerrallaan. Viimeisimpänä edellisiltana suksiluukku ja ympärysmuovit. Itsellä on aina käsinoja takana alhaalla jos pitää sitä ylhäällä niin tämän vaimennus on varmasti turha.
Huom. Kuvat sisältää tuotesijoittelua.
Osat kiinni penkin rungosta pop-niitit poraamalla.
Luukku atomeina.
Sisälle STP blackgold mattoa ja sen jälkeen kotelo täytetään STP vaimennusmassalla.
Paketti kasaan ja Puhdistus roiskeista. SurfexHD:lla lähtee hyvin tuoreeltaan massan tahrat muovista. Pistin vielä pintaan ValetPron muovimämmin. (Ei liity vaimennukseen.
Kehykseen kanssa mattoa mitä sai. Lopuksi kevyt sively vaimennusmassaa päälle. Tarkkasilmäinen huomaa tiivisteen tuossa. Peittää hiukan rakoa mikä jää penkkien väliin.
Tämän jälkeen 24h kuivuminen ja paketti kasaan autoon Sikaflexillä ja POP-niiteillä.
Ja on mulla laminoidut lasit. Eiku noi korvan kuvat sitä tarkoita? On hiukan epäselvät noi lasin kuvat kun kalvot ei oikein tartu tuohon kohtaan kunnolla.
Kaikki kuvat täältä täysikokoisina ja alkuperäisinä:
https://onedrive.live.com/?cid=F8A884EB34867DD4&id=F8A884EB34867DD4!4897&v=3