Auto: 2003 406 GW 1,8 (käyttöönotto 01/2003, VF38E6FZF81563024).
Katohan, seitsemän talvea mennyt ettei tähän aiheeseen ole koskettu.
Tänä aamuna motarilla kävi sama juttu matkalla töihin. Kierrokset jäi kroonisesti vähän päälle kolme tonnin, mutta onneksi työpaikan sijaitsee niin että pystyin ajamaan auton perille parkkiin. Katellaan korjaantuuko homma itsestään kun pakkanen laskee ja aurinko paistaa konepeltiin.
Teästä ketjusta löytyy jo selvät ohjeet, mutta kun konetekniikka ei oo niin tuttua, eikä 406:n moottorit, niin mitenköhän mä onnistun paikallistamaan oikean putken?
Aloittelijamainen kysymys joo, mutta ainoa auto jonka oon aiemmin omistanut ja jota oon rassanut on Lada 1200L.
Muuten oon kyllä tottunut ruuvaamaan kaikenlaista tarpeen mukaan, mutta aina silloin kun kerta on ensimmäinen, niin...