Tosiaan tuossa aiemmin totesin, että "mötikkä" ei ollut paineanturi, vaan magneettiventtiili, joka ohjaa alipaineita imusarjan ja virranjakajan välillä.
-92 -mallin 1.1:ssä ei MAP-anturia ole.
Lämpötilatunnistimia autossa on ainakin kolme. Yksi jäähdyttäjän vas.yläkulmassa, ja kaksi lähes vierekkäin virranjakajan alla. Jäähdyttäjän yläkulmassa oleva ohjannee flektiä. Näistä kahdesta moottorissa olevasta en taas muista kumpi on moott.lämpövalon on/off -kytkin, ja kumpi taas ruiskuboksin lämpöanturi. No sen on helposti kyllä mitattavissa, kun se valokytkin on on/off -tyyppinen.
Molemmat ovat kyllä kunnossa, mutta johtokatkoksen mahdollisuutta en vielä ole sulkenut pois. Tuo sopisi siihen teoriaan, että boksi kuvittelisi koneen olevan kokoajan kylmä, ja antaa lisää ruokaa. Toisaalta kuvittelisin tuon näkyvän päästöissä.
Katsastaja mittasi seuraavat lukemat:
CO% joutokäynnillä 0,04 , ja yli jos RPM yli 2000, niin 0,25.
HC ppm 40, ja 50
02% 0,98, ja 0,48
Lambda 1,013
Noita lukemia en kyllä osaa tulkita, kun en tiedä raja-arvoja. Kuvittelisin noiden olevan ok, kun ei auto hylkyyn mennyt noiden takia (turvavyön lukon kuoret puuttuivat).