Kirjoittaja Aihe: 407 - Kuljettajan istuin  (Luettu 2291 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

gli

  • Vieras
407 - Kuljettajan istuin
« : 10.11.2009, 09:24:37 »
Auto: 2006 407 SW 2,0 Executive.

Onko kuskin penkin istuinpehmuste alkujaankin pehmeämpi kuin matkustajan, vai onko materiaalilla taipumus antaa periksi käytössä? Vaikea uskoa, että 60000 km olisi nykyautolle matka, jossa istuinpehmuste antaisi periksi siistissä käytössä ja normaalipainoisen kuskin alla. Toisaalta, istuimen vasemmassa reunassa tuntuu verhoilun alla olevan jopa jonkinlainen lievä murtuman tapainen muutos.

AbbaSilli

  • Vieras
Vs: 407 - Kuljettajan istuin
« Vastaus #1 : 10.11.2009, 18:34:56 »
Mun 407:ssa kuskin penkki on painunut vasemman kankun puolelta. Todella ärsyttävää, sillä joutuu istumaan vinossä mikä ei tee hyvää selälle. Mun pugilla on jo ajettu 70 000 km.

isokra1

  • Vieras
Vs: 407 - Kuljettajan istuin
« Vastaus #2 : 11.11.2009, 10:51:37 »
Sama vika oli täälläkin. Jotkin kiinnikkeet istuimen alta kuulemma irtoilee. Takuuaikaa oli jäljellä vielä, joten korjaus ei maksanut mitään. Pari pientä ryppyä tosin jäi vielä jäljelle. Kiertelin siinä huollon aikana vaihtoautojen penkkejä katellen, aika useassa oli tuo penkki repsahtanut.

Onko tietoa saako ne kiinnikkeet itse kiinnittettyä takaisin, vai hajoaako sieltä penkin alta jotain?

En huomannut kysyä pitikö vaihtaa jotain. Asentaja taisi sanoa vain, että kiinnikkeet olivat irronneet? Nyt n.vajaan vuoden penkki ainakin vielä fixauksen jälkeen kuosissa.

plagu

  • Vieras
Vs: 407 - Kuljettajan istuin
« Vastaus #3 : 11.11.2009, 23:21:15 »
Mulla oli 290tkm istuttu omilla jakkaroilla eikä niissä ollut mitään sanomista, tuolla ne penkkien verhoilut makaa kylmässävarastossa kun pistin omaani coupen verhoilut koska ne nyt vaan on paremmat. ;D