Kirjoittaja Aihe: 207 - Sytytystulpat (THP)  (Luettu 20388 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #15 : 06.03.2012, 15:21:24 »
Ostin Boschin ZR7SI332S tulpat. Ovh 18,35e/kpl
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

Jykke

  • Vieras
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #16 : 09.05.2012, 07:47:06 »
Pösön race shopista bongattu 207 RC rayllyen alta taas vaihtoehtoinen tulppa. NGK LKR8AP tuplaelektrodi. Ainakin lämpöarvo on parempi viritettyihin koneisiin. Samaa tulppaa käytetään myös M3/M5 bemuissa. http://www.peugeotsport-racingshop.com/Catalogue/Pno002_01.aspx?nom=207

Jykke

  • Vieras
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #17 : 13.06.2012, 10:45:11 »
Toistaiseksi toimiva linkki: http://www.peugeotsport-store.com/category.php?id_category=268
Asennus vaatii ohuen 5/8 tai 16mm hylsyn. Normaalia tulppahylsyä joutuu vähän sorvaamaan.

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #18 : 13.09.2012, 17:12:48 »
Aika kalliit nuo tulpat. 26,79e/kpl
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

Jykke

  • Vieras
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #19 : 13.09.2012, 20:44:01 »
Tuosta: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270574963618
Halvemmat kuin ne alkuperäiset thp:n vahakynttilät. Kärkiväli kannattaa näissäkin tarkistaa siihen 0,6-0,7mm.

Jykke

  • Vieras
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #20 : 13.09.2012, 21:01:57 »
Ostin Boschin ZR7SI332S tulpat. Ovh 18,35e/kpl

Miltä boschit muuten näyttää puolenvuoden ajon jälkeen? Kasvaako kärkiväli?

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #21 : 13.09.2012, 21:50:48 »
Tänään juuri tarkistin tulpat. Kärkiväli oli samat 0,6 kuin laittaessa.
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

Legge

  • Vieras
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #22 : 27.12.2012, 12:17:17 »
Ohessa kuvat vanhasta NGK:n tulpasta, joka aiheutti ongelmia (vasemmalla, lisää juttua tuolla THP:n tehottomuus ketjussa) ja Boschin n. 10000 km ajetusta tulpasta, joka on pesty ultraäänessä öljyyntymisen jälkeen (oikealla). Myös NGK:n tulppa puhdistettu ennen kuvaa. Kuten näkyy, NGK on gapattu uudestaan, mutta kärki on melko kulunut. Laskeskelin tuossa tarkemmin, niin ei noilla NGK:n tulpilla ole ajettu kuin ~30000 km.

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Vs: 207 - Sytytystulpat (THP)
« Vastaus #23 : 24.06.2014, 21:07:07 »
Boschin tulpat kesti noin 35tkm kunnes yhdestä hajosi keramiikka ja muissa tulpissa kärkiväli oli pienentynyt noin 0.15:een
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99