Huollossa käytetty ja pallo vaihtoon. Ratti jäi vinoon tuon seurauksena ja etenkin märällä jyrkissä käännöksissä piti olla äärimmäisen varovainen, jottei lähtenyt auto alta ns. Perjantaina käytin Hyrylän Vianorilla suuntauksessa (70eur, koska en ottanut mittausta - sanoin suoraan, että vinossa on ja suoraan pitäis saada). Muuten meni ihan jees, mutta nyt tuntuu auto olevan selvästi uraherkempi. Tänään päivällä käyn hakemassa Sicamin lapun ja tarkistelen sitä vähän, mutta ulkomuistista mielikuva olis sellainen, jotta Caster-kulmassa olisi ollut "ihan vähän" heittoa (?). Voin muistaa väärinkin. Nuo geometriset auraukset kulkusuunnan mukaisesti (on muuten hauska termi yrittää sisäistää, muotokin tässä tekstissä nyt vähän sinnepäin, kunnes lapun haen ja tarkistan tarkalleen mitenkä meni) muuttuivat. Mutta nyt auto haluaa mennä tien kallistuksen mukaan selvästi enemmän kuin aikaisemmin ja aivan kuin ratti olisi aavistuksen verran vinossa vasempaan, kun aikaisemmin oli oikealle
All in all, huolto oli ihan jees, uudet laatikkoöljyt vaikutti ihan oikeasti jotain ja voimansiirrosta/laakeroinnista kuulunut jyrinä hiljeni. Tuo on ihan oikeasti hiljainen auto Michelin X-Ice kitkoilla 16" koossa jos asfaltti on tuoretta, kuten Tuusulanväylän pätkä Pakilan liittymästä pohjoiseen. Mutta mistä tuo hirmuinen uraherkkyys voisi johtua? Onko syynä nyt jälleen kerran vähän kieli poskellaan tehty suuntaus, ominaisuus vai jotain muuta jännää?