Ainakin Xsara Picassossa ajotietokone vaan herjaili kun Eolys neste loppui. Eolys lisätäytöllä FAP pääsi hengenahdistuksestaan,, jota en kyllä huomannut edes olevan.En kysynyt tekikö Veho jonkun extra polton.Perskeles on kun oli Eolys urealla hintaa, eikös se Eolys ole samaa kategoriaa kuin kemian alan yrityksen tekemä Ad blue? Tuli mieleen joku ranskjalainen parfyymi ko litkun litra hinnasta. Ad blue tehdään venäläisestä ureasta.Junalla kuskataan kemian tehtaalle X ja siitä jalostaen raskaankaluston dieseleihin, huimalla hinnalla kun huomio mistä se tehdään. En tiedä meneekö henkilöauto dieseliin sama litku, vain erimerkeillä eri kauppanimillä ja komiat katteet päälle. Minä veikkaan että meno lopulta loppuu, koneen elämä tukehtuu kun pakokaasut ei kulje. Varmaan hyvällä revityksellä ko tilanteessa saa turbon punaiseksi ja kenties jotain vakavaa häiriötä moottoriin. Minä veikkaan että katti parka (FAP filtteri mikälie) vaan tukehtuu, muttei se moottoria riko ellei itse yrittämällä yritä. Kamulla on Mazda 6 dieseli "Mazdan FAPilla" ja siinä FAP putsaus tapahtuu ilman nesteitä,polttoaine yliannoksella.Se on vähän väliä huollossa kun katin polttotapahtuma ei toimi.Ko auto jättää tielle ko vian vuoksi.Ei sillä moottori ole rikki, vaikka ko mazdassa käy vielä niin että diesel kulkeutuu öljyjen sekaan epäonnistuneen polttotapahtuman tuloksena. En muuten osta ikinä käytettyä Mazda 6 dieseliä jossa on partikkelisuodatin, kamunkin Mazda 6:ssa on niin monta kertaa ollut polttoaine moottoriöljyjen seassa.On muuten kenkkuongelma. Diesel yliannoksella koitetana polttaa Mazdan "FAP" puhtaaksi.Diesel yliannosa annostellaan vieläpä moottoriin, ei esim pakasorjaan kuten Fordilla. Ei homma ko Mazdassa toimi,löytyy moottoriöljyistä diesel yliannos ja matka katkeaa kun FAP menee tukkoon. Mutta se on toinen juttu se.