Kirjoittaja Aihe: 508 - Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)  (Luettu 41142 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 912
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 508 - Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)
« Vastaus #210 : 15.01.2018, 21:25:51 »
http://www.dofygate.co.uk/wp-content/uploads/2016/03/RTU5024-GSM-Gate-Opener-User-Manual-V1.51.pdf

Tuossa helpompi ratkaisu ja toimii kauempaakin. Hintaerolla Webaston ohjaimeen 10 vuoden Prepaidit.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

kaselin

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 388
  • Jotenkuten
Fiat Scudo 1,6 multijet -08,    
Pösö expert 1.9TD -00,                
C5 break 1,8 -03,  
Honda GL1800 Airback/Navi,  
Mantis Tiller, 2CV4 -72, 2CV6 -82

Tuuba

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 337
Vs: 508 - Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)
« Vastaus #212 : 28.01.2018, 22:12:31 »
Auto: 2012 508 SW 2,0 HDi.

Ja sitten seuraava kyssäri:

Menee välillä järki tuohon webastoon. Onko normaalia ja jos on niin miksi välillä ei onnistu laittaa immediate heatingia päälle? Nytkin auto seissyt vuorokauden pihassa, menet autoon, virrat päälle ja valikosta immediate heating activate > painat OK ja se vaan poistuu valikosta ja mitään ei tapahdu. Tuossa kohtaahan pitäisi tulla punainen ruutu, jossa lukee että himmediate heating activated.

V***ttaa kuin pientä oravaa istua jäisessä autossa ja näppäillä tietsikan valikkoja ja yrittää ja yrittää. Vaimolla tekee tuota joskus, mulla lähes joka kerta kun lupaan pikasesti nepata sen sille päälle.
Laittaisin kaukkarin mutta lisäsarjalla ja asennuksella jäätävä hinta eikä itellä aikaa alkaa nyt ihmettelemään...
Peugeot 205 "RC" (GTi) 2.0 16V EW10J4S Tic ´87, Peugeot 407 sw 2.2 HDi 170 Sport vm. 2007
Peugeot 406 GrW 3.0 V6 A ´00
MB Sprinter 316 CDI A ´11
--------------------------------------------
Tuubax Motorsport - Pösöviritystä ja kilpureita jo vuodesta 2010!

masiina

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 386
Vs: 508 - Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)
« Vastaus #213 : 29.01.2018, 08:41:11 »
Oletko ennen käynnistystä laittanut webaston pois päältä? Jos käynnistät moottorin sammuttamatta ensin webastoa, sitä ei saa päälle seuraavalla webaston käyttökerralla. Ellei välissä ole yhtä käynnistystä ilman webaston käyttöä. Sitten toimii taas normaalisti.
Ajossa: RXH -13
Ex: 508 sw 2.0 HDi A Allure (120kw) -12
Ex: 407 sw 2.2 120kw (EW12J4)  Executive -06

Aksu

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 611
Vs: 508 - Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)
« Vastaus #214 : 29.01.2018, 08:49:14 »
Uudemmilla BSI:n softaversiolla (~12/2013 jälkeen) tuo masiinan mainitsema suunnittelun aivopieru on korjattu ja Webaston toiminta on muutenkin fiksumpaa. Nyt Webastoa voi käyttää yli 30 minuuttia, eikä sisätilanpuhallin herää heti kun Webasto käynnistyy. Tosin ilmeisesti tuossa on vain aikaraja, joka taitaa olla aika tasan 10 minuuttia, jonka jälkeen sisätilanpuhallin käynnistyy. Edelleen käyttökertoja on silti vain 1 kpl auton sammutuksen jälkeen.

Tuo ulkoisen ohjaimen lisääminen on todella yksinkertainen toimenpide tehdasasenteiseen Webastoon. Jos vaan mahdollista löytää se max. pari tuntia ohjeiden ihmettelyihin, asennukseen ja koodaukseen, niin kannattaa kyllä ja pääsee eroon tuosta autosta ravaamisesta.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2018, 08:54:29, kirjoittanut Aksu »
508 Allure HDi 163 -11
ex. 406 Sport 2.2 -01, 308 Sport HDi 110 2Tronic -08, 407 Executive HDi 136 -04, 2x 306 GTi-6 -97 & -00, 106 GTi -98, 405 Mi16 -89

Janus

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 49
Vs: 508 - Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)
« Vastaus #215 : 30.01.2018, 10:44:49 »
Menee välillä järki tuohon webastoon. Onko normaalia ja jos on niin miksi välillä ei onnistu laittaa immediate heatingia päälle?

Webasto taitaa olla aika herkkä auton akun kunnosta eli että lataustaso ja jännite on riittävä ja tämä tietysti korostuu nyt kylmän kelin aikana. vm. 2012 niin onko akku tarkastettu/vaihdettu milloin?
Toinen juttu on, että polttoainetta on tankissa riittävä määrä.
508 RXH vm. 2013 (ed. Passat 4Motion Variant Sportline -06)
Entiset ranskikset: 406 SR GrW (-01), 406 SR (-98), 405 GTX (-93), BX (-90)
ja vielä vanhemmat: Ascona 1,3i (-87), Fiat Punto (-83)