Auto: 2002 206 1,6 (TU5JP4).
Terve foorumilaisille!
Tuossa on käsittelyssä eräs vekotin, jossa on myös samaa ongelmaa. PP2000/Diagbox ei löydä purkuautosta otettua ECU:a, eikä moottorin valo syty kakkosvirtojen yhteydessä (näin ilmeisesti kuuluisi tapahtua..?) Auton omilla yksiköillä tilanne täysin sama. Ilmeisesti alunperin seissyt pitkään, ja akun matala varaustaso/kyykkääminen aiheuttanat Immobilizer faultin. Sähkökuvia en oikein tahdo löytää, joten en tiedä mitä pinnejä ECU:n virransaannin kannalta pitäisi mitata. Myöskään "uuden" avaimen nelinumeroista koodia en ole saanut selville mistään. Pitäisikö tämä löytyä Diagboxin/PP2000 avulla tuolta BSI:ltä?
Missä tällaisessa autossa sijaitsee tuo käynnistyksen yhteydessä toimiva Multifunction-rele, jonka kautta (käsittääkseni) bensansyöttöön ja ECU:n virta pitäisi kulkea? Autoon siis vaihdettu purkuautosta ECU, BSI, sekä avaimen siru. BSI:lle syötetty auton oikea runkonumero käsin Diagboxilla, mikäli sillä on joku merkitys.