Anturin vaihdon jälkeen ei lämmöt edelleenkään nouse juuri yli 70 ° C eikä "Engine management system faulty" herja poistunut vaikka akku oli irti n. 45 min. anturi vaihdon ajan.
Ja Penguin`lle: Ei merkkihuollon testerillä käynti ole pois suljettu eikä turhiin osiin ole tarkoitus tuhlata satasia. Nyt on mennyt tuo anturi 21.80 €. Ymmärrän itsekin jos esim. öljynpaine valo palaa ja kone käy kun kaksitahti diesel niin ei kannata ajaa, mutta jos vaikka kone aivastaa tai jokin valo vilahtaa kojetaulussa niin tapanani ei ole heti juosta merkkiliikkeeseen ja testeriin kiinni että mikä on. Itse sen verran autojen kanssa puuhaillut että kiinnostaa itseä paikallistaa vika kotikonstein ja myös korjata se. Harmi kun tuo oma PP2000 ei saa yhteyttä tuohon autoon, luultavasti pistokevika. On minulla ELM 327 vai mikä lie muistanko nimen oikein. Sillä saan yhteyden. Ei vikakoodeja, no saahan sillä vaikka niitä lämpöjä mitattua. Anyway lämmöt ei nouse normaalix eli 90 ° C ja tällä hetkellä epäilyxeni kohdistuu tuohon termostaatti hässäkkään, jos viikonloppuna saisi jotain aikaiseksi.