Kirjoittaja Aihe: 306 - Alkuperäisen keskuslukituksen kauko-ohjauksen korvaaminen yleismallisella  (Luettu 1425 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TeamEetu

  • Vieras
Auto: 1993 306 1,6.

Kyseessä on auto, jossa on ollut kauko-ohjaus lukoille. Tilasin kiinan pasilta uuden yksikön tuohon ja sen kytkentää mietin. Etuovissa on tunnistimet nuppien asennolle näin olen ymmärtänyt. Ohjaanko siis suoraan lukkomoottoreita tuolla vai tunnistinpuolta? Johtojen numerot kiinnostaisivat myös.

TeamEetu

  • Vieras
Nyt on kiinan lukko paikoillaan. Johdot löyty yleismittarilla hakemalla. Kaukosäätimeen jäi vielä yksi kanava/näppäin vapaaksi. Taidan tulevaisuudessa kytkeä saattovalot siihen kanavaan.

zees90

  • Vieras
Oliko miten iso homma? Meinasin itse korvata tuon IR kaukosäädön sillä "radio" versiolla, mikäli kesällä löytää sen parikymppiä ylimäärästä.

TeamEetu

  • Vieras
Ei ollut, kytkin repsikan oven lukon tunnistimen rinnalle. Hommaa helpottais jos tietää johtojen numerot. Itse laite on mulla hanskalokeron takana. Maksoi ebaysta n.15e kotio tuotuna. Kaukosäädin on metallirunkonen ja jämerän tuntunen. Yllätyin laadusta mutta ohje oli aika vaikea selkoinen.

zees90

  • Vieras
Itse meinasin laittaa sinne alkuperäiselle paikalle, takapenkin istuinosan taakse. Siellä on sellainen syvennys missä on alkuperäinen ohjauslaite.

TeamEetu

  • Vieras
Ohjaako sillon ovien lukot keskuslukkoa jos alkuperäsen poksin irrottaa. Eikös siellä ole niitä ohjaava järki? Etsin kanssa aikani sitä poksi mutta ei sieltä jäisestä autosta kauaa jaksanut penkoa jäisiä verhoiluja.