Auto: 2001 607 2,2 HDi.
Tausta: antipollution vikavalojen ilmestyttyä poltettiin hiukkassuodatin puhtaaksi (oli täysin tukossa 135tkm jälkeen, lisäainetta meni n. litra ja kerrottiin tietokoneella lisätty määrä auton aivolle sekä poistettiin aikaisemmat viat. Samalla puhdistettiin imusarja, tarkistettiin alipainesolenoidit ja tulpattiin erg-putki peltilevyllä imusarjan päästä.
Moottorista tuli kuin uusi, eikä vikailmoituksia ole tullut. Moottorin jokaisen sammuttamisen jälkeen eolys-pumppu kuitenkin käynnistyy n. 10 sekunniksi, mutta sammuu jos kääntää avaimesta virran päälle eikä käynnisty uudelleen. Moottorin seuraavan sammuttamisen jälkeen pumppu kyllä taasen käynnistyy. Mistä mahtaa olla kysymys?